Аліса Шапошнікова народилася 9 грудня 1998 року. З 2005 року навчається на образотворчому відділенні харківського ліцею мистецтв №133. За цей час вона приймала участь у більш ніж 40 виставках різного рівню. За її плечима 2-і персональні виставки: 2009 – Будинок Вчених ( Харків); 2010 – Центр безперервної освіти Б. Неменського (Москва).
Аліса – призер та переможець міжнародних конурсів:
2006 – Легніце (Польща), Ісфахан (Іран);
2008 – Відень (Австрія)-срібло; Пекін (Китай)-срібло; Москва (Росія)- диплом;
2009-2010 – Клайпеда (Литва);
2010-2011 – Львів (Україна) – дві золоті медалі
2010 – Евора (Португалія); Хайдарабад (Індія); Прага (Чехія)-срібло; Туреччина – срібло;
2011 – Мінськ (Бєларусь)-3 місце; Харків «Дюрер , ХХ1»-1 місце.
Вона учасник міжнародних проектів у м. Плевен (Болгарія), Торунь (Польща), Москва (Росія), Гонг-Конг (Китай). Нюрнберг (Німеччина).
У 2010 році Аліса стала стипендіатом Фонду «Надія Слобожанщини», а в 2011 – лауреатом Всеукраїнського смотру-конкурсу «Нові імена України», що проводить Український фонд культури у Києві. Аліса Шапошнікова – стипендіат Фонду підтримки юних обдарувань (2012 рік, Харків)
Аліса Шапошнікова – дуже працездатна учениця. На її персональній виставці у Москві експонувалося більш ніж 50 малюнків, що виконано за останні 2 роки. Палітра дівчинки відрізняється особливою гармонією. Вона активно шукає свій власний стиль, сміливо експериментує з різними засобами виразності, любить змішані техніки, опановує графічні прийоми.
Особливою любов’ю у Аліси користуються зображення людей, власні фантазії та архітектурні пам’ятки різних міст (Харків, Кам’янець-Подільський, Відень, Прага, Львів, Чернігів, Клайпеда).
Аліса приймає участь у спільних міжнародних проектах, що запроваджує ліцей мистецтв:
«Гоголь і наша епоха» (2009, Харків, Одеса, Львів, Київ, Москва), «Натюрморт знайомий та не знайомий» (Харків. Одеса, Москва, 2011), «Граємо в Пікассо» (Харків-Керч-Москва)
За останній час у дівчинки наявний професіональний зріст, якісний стрибок в творчому розвитку та загальний творчий підйом. Вона мріє стати художником з великої літери і бажає продовжувати фахове навчання.